Trodde ärligt aldrig att jag skulle börja blogga......

Har faktiskt aldrig känt något behov av att skriva av mig eller liknande för vi har hela tiden varit öppna med vår "situation" och det har varit så skönt. Självklart har vi ju inte ropat ut det till allt och alla men vi har fått ett fantastiskt stöd av familj och vänner. Men man kommer till en gräns där det känns som om man ältar det och dit har jag kommit nu så därför provar jag på detta sättet istället. Jag måste säga att hittills känns det riktigt bra att skriva ner allt, ska bara försöka sätta mig in hur allt funkar ;) Igår började jag på Progynon, ska ta 3 tabletter/kväll fram till insättningen iallafall. Får säga att hittills har det gått riktigt bra med mediciner, trodde det skulle bli jobbigare med tanke på det invecklade schemat vi fick. Nästa steg är ju ultraljudet nästa vecka, då får vi hålla tummarna!! Kommer bli ännu en underbar dag, tur man har ett jobb där man är ute mycket :)


Kommentarer
ekke

Det trodde inte jag heller att jag skulle göra, men så blev det och jag trivs ganska bra att ha bloggen som ventialtionsventil. Har vissa personer jag pratar med, men ibland är det skönt att skona deras öron :)



Svarade dig i min blogg men kopierar in det här med:



nenne: Japp, det stämmer att vi missade förra :)

Egentligen skulle vi vara klara med behandlingarna nu men det har totalt skjutits på i 4 månader nu, så vi avvaktar dem innan det blir medgivandeutredning - men jag håller med, det känns skönt att veta att det rör sig på tå olika vägar.



Det har till största delen varit bra för oss också, nu börjar jag dock känna att jag vill veta vilket håll det ska gå på - även om målet är detsamma!



Ses snart :)

2012-02-03 @ 17:04:58
URL: http://enfamilj.blogg.se/
nenne

Ska li kul att förlja er resa här även efter kursens slut :)

Ja, vi ses snart;)

2012-02-03 @ 17:21:41
URL: http://villsagarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Villsågärna

Här kommer jag att skriva om vår väg till vårt barn. Har precis påbörjat vårt första äggdonationsförsök nu och har även ställt oss i kö för adoption.

RSS 2.0