Ny vecka och nya tag!!

Det har varit ännu en mysig helg men samtidigt jobbig, har haft mycket ledig tid och då tänker man mycket. Ena stunden så är man världens lyckligaste och nästa sekund bryter man ihop fullständigt och tvivlar på allt!!! Det är väl en kombination av mediciner och att det faktiskt snart är dax för oss påbörja bebisverkstan. Denna veckan ska vi på föräldrarutbildningen hela två gånger, så mysigt men också sorgligt för söndag är sista gången :-( Jag har undrat lite om man kommer ha fortsatt kontakt med någon?? Det hade varit jättekul men jag tror inte att dom andra kanske riktigt anser att vi är i samma fas i livet eftersom vi inte ens har påbörjat våra äggdonations försök ännu. Men visst finns det några man skulle vilja ha fortsatt kontakt med.....speciellt ett par som verkar mysiga men hennes blogg har jag ju hittat här på nätet så dom får man ju iaf. följa på deras väg :-) Nu ska jag bädda ner mig och titta på lite tv så sov gott alla där ute!!


Kommentarer
ekke

Åh, jag tror visst att du pratar om mig :) Jag hoppas verkligen att vi kan fortsätta hålla kontakten med er och några av de andra paren. Oavsett om man inte är på exakt samma ställe så delar vi samma längtan! Och tänk om vi båda får positivt besked om några veckor, då är vi verkligen i samma fas!



Jag förstår precis hur du känner hur det är när man har mycket tid över. Ibland är det skönt att ha fullt upp också, så hinner man inte tänka! Fast, även om det är jobbigt så måste man nog försöka ta det lugnt lite då och då. Jag borde nog planera in det i kalendern :)



Ses i morgon!

2012-02-13 @ 21:00:15
URL: http://enfamilj.blogg.se/
ekke

har lämnat en award till dig i min blogg :)



Jag håller med dig, det är kul att träffas



Kram

2012-02-15 @ 20:45:03
URL: http://enfamilj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Villsågärna

Här kommer jag att skriva om vår väg till vårt barn. Har precis påbörjat vårt första äggdonationsförsök nu och har även ställt oss i kö för adoption.

RSS 2.0