Tvåsiffrigt!!

Igår så gick vi ner på tvåsiffrigt och det innebär att vi bara hade 99 dagar kvar tills lillan kommer till oss :-)
Det låter fortfarande galet mycket men inte med tanke på hur många dagarna var från början.
 
Var hos barnmorskan igår och allt är bra med oss. Hon "försökte" lyssna på lillans hjärtljud men hon ville inte alls samarbeta, hon hade hicka och sen sparkade hon precis hela tiden.....tror nog att hon blev väldigt störd av den där apparaten.
Jag fick också ett moderskapsintyg som ska skickas till försäkringskassan ang. föräldrarpenning och det kändes stort kan jag säga. Tänka sig att jag ska bli mamma, det är något som jag har drömt om i hela mitt liv och för bara några år sen trodde jag inte ens att det var möjligt och nu sitter man här och väntar och längtar efter henne.
Detta är galet stort och jag måste nästan påminna mig själv varje dag att detta är sant!!!
 
Ha en bra dag allihopa!! //nenne


Kommentarer
Knyttet

❤❤❤

2012-08-05 @ 20:02:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Villsågärna

Här kommer jag att skriva om vår väg till vårt barn. Har precis påbörjat vårt första äggdonationsförsök nu och har även ställt oss i kö för adoption.

RSS 2.0