Är rätt så trött....

Som rubriken lyder så är jag rätt så trött nu. Jag har jobbat hela helgen och idag ska jag in och jobba fem timmar och sen är jag ledig imorgon!! Det börjar kännas nu att jag hade tidig semester för kroppen skriker verkligen efter lite ledighet. Nästa vecka så kommer jag iallafall vara ledig tors- mån för då ska vi flyga till Gotland och hälsa på ett par kompisar. Det ska bli himla mysigt för jag har aldrig varit på Gotland. Men annars är det bara att stå ut och jobba på så gott det går nu dom sista månaderna :-) men det börjar känna nu att man börjar bli stor och tung, och då vet jag ju att jag ska bli ännu större och ännu tyngre.... Hihi och diverse småkrämpor som också hör till, men jag vill inte klaga för just nu är jag världens lyckligaste!! Hoppas ni får en fin dag ute i solen!! ///nenne



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Villsågärna

Här kommer jag att skriva om vår väg till vårt barn. Har precis påbörjat vårt första äggdonationsförsök nu och har även ställt oss i kö för adoption.

RSS 2.0