Nu är det bara att vänta och hålla tummarna...

Nu är det bara att vänta och hålla tummarna på att detta går vägen. För några dagar sen satte vi in ett (enligt läkaren) perfekt embryo och allt gick bra. Jag har mått väldigt bra efteråt förutom en enorm trötthet som jag var helt säker berodde på alla spänningar som släppte men tröttheten vill liksom inte riktigt ge med sig, hoppas att jag inte ska bli sjuk eller nåt. Känns som väldigt dålig tajming isåfall :-( Jag har också de två sista dagarna fått lite molnande mensvärk, vad nu det kan betyda?? Jag försöker inte tänka för mycket på det men det är jävligt svårt att låta bli att tänka på att vi kanske kan bli föräldrar om ca. 8 månader eller så får vi börja om från början med allt igen.....pust!!! Vi har ju ett embryo till som vi väntar besked om ifall det går att frysa eller inte. Vi fick totalt bara tre ägg och det var bara två som befuktades så det känns ju lite sorgligt men samtidigt är vi väldigt glada att vi fick göra ett försök nu. För vi har ju väntat väldigt länge på detta och när man är i den väntan så ser man verkligen inget slut så det känns helt underbart att tänka på att man har ett litet embryo insatt :):):) Det är väldigt många tankar som snurrar i mitt huvud just nu men jag eller vi försöker ta en dag i taget. Just nu fokuserar vi på den som ligger i min mage nu och vi tror ju självklart på att det ska gå vägen :-) och gör det inte det så får vi hantera det då!!


Kommentarer
ekke

åh vad vi håller tummarna för er! låt oss plussa tillsammans :)

Vi har fått ut 31 ägg, 9 befruktade och bara 3 som varit tillräckligt bra.



Man får inte glömma att ett ägg räcker när det blir +



kram

2012-02-20 @ 21:59:41
URL: http://enfamilj.blogg.se/
ekke

åh vad vi håller tummarna för er! låt oss plussa tillsammans :)

Vi har fått ut 31 ägg, 9 befruktade och bara 3 som varit tillräckligt bra.



Man får inte glömma att ett ägg räcker när det blir +



kram

2012-02-20 @ 21:59:54
URL: http://enfamilj.blogg.se/
ekke

Så ledsen jag blir att höra att ert andra embryo inte klarade sig! Men som du skriver det räcker ju med det du har i magen nu!!! Håller tummar och tår för att det blir ett fint fint + på måndag.



Kram



(Jag kan inte kommentera inlägget ovan, det måste vara något problem med blogg.se)

2012-02-21 @ 21:56:53
URL: http://enfamilj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Villsågärna

Här kommer jag att skriva om vår väg till vårt barn. Har precis påbörjat vårt första äggdonationsförsök nu och har även ställt oss i kö för adoption.

RSS 2.0