Babyticker!

Nu har jag lagt in en babyticker på bloggen som räknar ner dagarna tills bebisen kommer.
Så idag är det tydligen 110 dagar kvar...... låter jättelänge men med tanke på att det från början är 280 dagar så känns det genast lite mindre :-)
 
Vi är inne i v.25 nu och jag mår bra.
Har hittills gått upp 1,5 kg så det är mest mage om man säger så ;-)
 
Har bestämt mig för att försöka fortsätta blogga ett tag men jag tycker det är svårt.
Jag har jättesvårt att komma på vad jag ska skriva om och så undrar man ju vad folk vill läsa om??
Nu låter det ju som att jag bloggar för andras skull men så är det ju inte.
Tycker det är kul att ha allt nerskrivet så att man kan gå tillbaka och minnas både den jobbiga tiden och den glädjande tiden.
Men det är säkert mycket en vana det här med att blogga.
Hur tänker ni när ni skriver på era bloggar?
Eller ni analyserar kanske inte så mycket som jag gör ;-)
 
Kram på er//nenne


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Villsågärna

Här kommer jag att skriva om vår väg till vårt barn. Har precis påbörjat vårt första äggdonationsförsök nu och har även ställt oss i kö för adoption.

RSS 2.0