En lååång dag!!!

Denna dagen har varit fruktansvärt dryg, har jobbat i över 12 timmar :( personalkonferans... Men man ska tänka positivt, halva veckan har redan gått och det innebär ju att det snart är helg igen och det gillar vi ;-) Det blir en händelserik helg så den lär också gå fort. Vi ska ut och käka med några kompisar på fredag, sen hem till kusinen på lördag och på söndag kommer några andra vänner på lunch........oj vad mycket och så jobbigt det känns nu. Det är tyvärr ett stot problem hos mig och min man, vi har väldigt mycket inplanerat alltid. och ibland blir det tyvärr för mycket för mig, känns ibland som om jag inte kan andas, jag väljer ju självklart själv vad jag vill göra men det blir ibland ett måste eftersom man har så lite tid och så mycket vänner och familj såklart. Detta är ju självklart inget jätteproblem på det sättet för jag är fantastiskt lycklig över våra underbara familjer och våra fina vänner. Vad skulle man gjort utan dom? Jag får helt enkelt lämna tomma luckor i schemat ibland och bara ta dagen som den kommer, det gör man alltför sällan. Nä nu får man väl gå och lägga sig snart, klockan ringer 04.30 imorgon.....det är fan inte ens morgon då Hoppas att ni får sova längre ;-)


Kommentarer
Knyttet

Det är jätteviktigt med egentid och även att man som par spenderar tid tillsammans hemma! Man behöver en vardag. Ja det är mycket pågång nu :)

2012-02-08 @ 21:55:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Villsågärna

Här kommer jag att skriva om vår väg till vårt barn. Har precis påbörjat vårt första äggdonationsförsök nu och har även ställt oss i kö för adoption.

RSS 2.0