Då var denna helgen slut och dax för ännu en ny vecka!!

Då var helgen slut, det går alltid alldeles för snabbt. Denna helgen har jag inte gjort mycket egentligen, mest tagit det lungt och vilat. Jag var på föräldrarutbildningen inför adoption idag, detta var nog fjärde gången och det innebär att det bara är två gånger kvar.....känns lite sorgligt. Jag tycker att utbildningen har varit helt fantastisk. Och alla fantastiska människor vi har träffat och vi har ju alla en sak gemensamt, vi är alla ofrivilligt barnlösa. Det är inte ofta man sitter i ett rum med människor och känner sig normal och som en i gänget.....det gör man här:-) Vi anmälde oss för att vi ville veta mer om adoption och se ifall det var något som vi skulle kunna tänka oss. Och jag måste ju säga att jag brinner verkligen för det här med adoptionm och det känns verkligen som något för oss och det är tack vare föräldrarutbildningen. Nu vet vi ju inte än om vi kommer att adoptera eller inte? Men om jag ska vara helt ärlig så vet jag att oavsett om vi får barn med hjälp av äggdonation eller adoption så kommer det bli skitbra!! :-)


Kommentarer
Knyttet

Så kul att föräldrarutbildningen känns så rätt!!! Jag tror att det hade varit nyttigt för många att gå den, just för att veta mer om adoption och allt runtom kring!

2012-02-05 @ 23:41:27
Nenne

Tror absolut att du har rätt i det, tror att många kanske hade ändrat uppfattning om adoption om de bara hade gått kursen. :-)

2012-02-06 @ 09:09:55
URL: http://villsagarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Villsågärna

Här kommer jag att skriva om vår väg till vårt barn. Har precis påbörjat vårt första äggdonationsförsök nu och har även ställt oss i kö för adoption.

RSS 2.0