En lugn helg!!

Denna helgen händer inte mycket...... Har precis kommit hem till mina föräldrar, har tänkt att spendera helgen här eftersom mannen jobbar 12 timmar både fre, lör, sön... :( Mina föräldrar bor ungefär en timme med bil ifrån oss så det är inte varje vecka man åker hit så det gäller att passa på. Skönt att komma hit och bli lite uppassad ;) Här har dom fått rätt så rejält med snö om man jämnför med hemma, här ligger säkert 2 dm....mysigt! På söndag är det dags för ännu en tillfälle i föräldrarutbildningen, denna gången får jag gå själv eftersom mannen inte kunde byta bort sitt jobbpass :( Jag längtar, det är en fantastisk utbildning men jag skulle nog snarare vilja kalla det adoptionsutb. eller liknande. Det är ju inte en föräldrarutbildningen eller kanske föräldrarutb. inför adoption skulle man kanske kunnat kalla den :) Vilket fall som helst så tycker jag att man har fått en bra inblick i hur det kommer bli om vi kommer adoptera. Hoppas att ni får en trevlig helg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Villsågärna

Här kommer jag att skriva om vår väg till vårt barn. Har precis påbörjat vårt första äggdonationsförsök nu och har även ställt oss i kö för adoption.

RSS 2.0