V.23

Hej!
 
Vet inte ifall det är någon som läser men kände iallafall för at skriva lite ;-)
 
Som rubriken lyder så är jag i v.23 och jag tror fortfarande inte att det är sant att vi verkligen har lyckats på första försöket!!!
Vissa dagar så får jag nästan nypa mig själv i armen för allt känns för bra för att vara sant :-)
Vi har varit och gjort första "riktiga" ultraljudet och allt såg bra ut, bebisen växer som den ska och allt fanns på plats om man säger så...... två armar ,två ben osv.
Vi fick också reda på att vi väntar en liten tös!!!
Jag har nu börjat njuta mer av graviditeten eftersom man känner lilltösen varje dag, vilket är det mest fantastiska jag varit med om men samtidigt så känns det väldigt olustigt att det är någon som rör sig inne i ens mage...;-)
Mannen min har äntligen också fått känna på hennes små buffar, vilken känsla att få se hans reaktion och lycka när han äntligen kände henne!
 
Vi får se ifall jag kanske fortsätter blogga ett tag till.....
 
//nenne


Kommentarer
Äggmadame

Klart att jag fortfarande läser iaf!
Fina fina du, ni klarade det! V.23...SÅ STORT!

Kramar i massor <3

Svar: Så kul att du läser :-)Är inne och läser din också!!
Måste ses snart!
Kramar
nenne

2012-07-10 @ 09:06:07
URL: http://aggmadame.blogg.se
Knyttet

Jag med :)

Svar: puss på dig!!
nenne

2012-07-10 @ 21:19:38
Anna

Jag också, tack för svaret ang behandlingen. :)

Svar: Vad roligt att du läser :-)Kram
nenne

2012-07-11 @ 10:33:04
Ekke

En liten tjej :D så underbart! Jag blir så glad att läsa att det går bra!

Kram

Svar: Tack så mycket :-)Är inne och läser din blogg varje dag!!
Håller tummarna för att det inte ska ta allt för lång tid innan ni har er lill* hos er snart!!
Kram
nenne

2012-07-17 @ 07:10:46
URL: http://Enfamilj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Villsågärna

Här kommer jag att skriva om vår väg till vårt barn. Har precis påbörjat vårt första äggdonationsförsök nu och har även ställt oss i kö för adoption.

RSS 2.0